Thursday, January 27, 2011

Just for Lulz


Cyberheight, Cyberjaya – 27 Januari 2011 – Seorang pelajar sebuah university perubatan tempatan, Luqmanul Hakim a.k.a fookface didapati melakukan seks luar tabii   bersama seekor udang gergasi. 


Fookface yang  difahamkan telah melalui kemurungan sosial kerana dirijek seorang pelajar lain daripada institusi yang sama untuk menjadi gundiknya. Bagaimanapun apabila ditanya mengenai niatnya untuk menduakan pasangan dengan selamba kuchengnya telah menjawab :
“Saya hanya inginkan seorang teman baru kerana faktor jarak yang memisahkan saya dan teman wanita saya, kebetulan pula udang gergasi tersebut menaikkan nafsu saya, bak kata mak saya, rezeki jangan ditolak, dah alang-alang kena tolak”
Lebih mengeruhkan keadaan, pelakuan Fookface yang memalukan umat manusia itu telah dikantoikan kerana pelakuannya untuk merogol udang gergasi tersebut telah dirakam oleh perakam amatur disekitar kawasan tersebut. Sekarang negara kita terpaksa mengalami krisis yang mungkin mampu menamatkan riwayat jutaan rakyat Malaysia kerana udang gergasi yang dirogol olehnya adalah puteri daripada planet Hamsap.
   
“Saya macam ni sampai mati pun taknak kawin dengan udang ni!”
Nampaknya kita semua terpaksa menanggung akibat daripada pelakuan tidak senonoh yang ditunukkan oleh manusia tidak bertamadun ini.

p/s : Segala watak diatas tiada kaitan sama ada dengan yang masih hidup dan sewaktu dengannya..

No comments: