Tuesday, April 5, 2011

Aku memang macam ni..problem?

Ni benda yang aku letak kat twit aku, macam dah cakap sebelum ni, twit pencuri idea aku utk tulis. siot tol la.. btw enjoy:

aku menghanjeng orang yg lagi superior dari aku..problem?

aku x reti confess gak..problem?

aku layan lagu metal smpai pecah speaker..problem?

aku baca novel chick flick..problem?

aku layan korea..problem?

aku suke tomboy..problem?

aku pena belasah budak..problem?

nenek aku cakap aku cucu jahat..problem?

aku ske masak..problem?

aku tak hisap rokok..problem?

aku pena couple 9 kali..problem?

aku hantu shisha..problem?

aku sayang adik2 aku..problem?

aku ske baca komik gak..problem?

aku ske troll orang..problem?

aku layan minah macam aku layan mamat..problem?

aku senang express dalam english dari malay..problem?

aku senang tgk orang lain gelak..problem?

p/s:



agak2 boring, bleh la melawat twitter patik hisyamchin