Sunday, February 13, 2011

Menjadi seorang Jerk?

Rasanya macam xde post bahasa ayahanda kat sini(sorry bah) maybe sebab lagi mudah nk express thought dalam bahasa penjaja kot. Hmm.barape tahun dah tak jumpe eh? 3 years I guess. 3 fookin years! Sheyat. And die nak jumpe plak. Segan ah beb. N the first thing die nak buat esok is med check up. Adeih, what a jerk la rase diri ni. Boleh plak gi cakap ok je.

Memang sejak dari dulu lagi perempuan asyik guna aku ni. Either nak bagi diri lepas tengkuk, x pun nak puaskan demand material n fame diorang. Start dari form 1 lagi, aku mmg otak cam bijak (x tipu dowh, soalan die bapak mudah) pastu ade budak pompuan yang dtg sbb nk mintak tlg solve probs. Muke die cute habis gua cakap, macam Barbie Doll version petite. Mula2 tu orait ah, sbb ingatkan memang dia nak mintak tolong betul2. Memang jadi knight with shining armor ah beb! Tapi last2 baru tau rupe2 aku digunakan supaya die boleh lepas dari rotan cikgu. Bapak sial ah perangai. Tapi time tu innocent bangat. Aku buat bongok je, tiap2 kali die mintak tolong aku, aku orait je macam lembu kena ikat scrotum.

Pastu mase form 4 plak, masuk sekolah asrama, ingat nasib ubah la sket. Tak gak, makin teruk ade ah. Ade sorang minah ni, aku masuk2 je cam ade crush kat die, tapi segan beb, nak tegur, maklumlah, pemalu(serius ni, x tipu). Aku hari2 dok usha die, then tetibe je 1 hari die tego aku, bersinar dunia ni bhai, nak gigit tiang pun ade. Pastu die bagi surat kat aku, lagi ah happy. Tengok2 kat atas sampul pink bau sabun mandi tu, bukan name aku. Nak nangis beb gua cakap sama lu. Name roommate aku la syial! Rupe2 minah tu tau aku satu bilik ngan budak yang die suke. So nak cakap mudah, aku kene jadi posto diorang untuk 2 tahun. Perit bhai jadi camtu, every week jumpe budak yang ko minat, tapi die minat kat orang lain.

Mase kat kolej plak. Nasib baik dah ade awek, tapi die ni demand tahap gaban. Time die tengah down gile2, aku pena datang tempat die study even jauh and aku xtau tempat tu. Tido kat kat bangku besi, sebab surau die kunci. Pastu bile die dah ok, boleh plak buat hal bile aku cakap nak balik sebab penat. Die kate aku datang x ikhlas ah, pastu tak nak cakap for the whole day. In the end aku kene pujuk die plak. Dah la letih, kene marah plak tu, appreciation tu memang x wujud ah.

So sekarang ni aku jadi makhluk paling x gentleman kat dunia. Bukan ape, taknak pisang berbuah berkali2. Pancit gua bro. lantak lah orang nak cakap aku orang utan ke, orang jamban ke, gau x ambik pot ah beb. Gua tolong orang bile gua rasa gua nak feed the soul je beb.


1 comment:

i.a.m.r said...

experience time ko f4 tuh,,aku pnah rse kot..perit doh..perit..